Torsdag-.-

Hejsan Igen Nylonbeaver här(A)

Som vanligt på torsdagar så praktiserar jag, vilket i sig är en bra sak och idag gick det mycket bra så har varit helt okaj. Det sämsta med att praktisera är tiderna men vafaan lika bra att vänja sig xd.

Har absolut inget att göra idag vilket jag tycker är jävligt tråkigt, men vafaan ska jag göra:p tell me(A)
Kan tyvärr inte vara med min Helt UNDERBARA Flickvänn för hon är tyvärr sjuk:(, krya på dig älskling:D<3

Orkar jag så blir det väll UFC på Xbox live xD

Jaja nu ska jag dra och laga mat:P är hungrig som faan xd.


Från Oss Alla Till Er Alla En Riktigt God Dag!

NylonBeaver OUT!!!  PEACE!

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack älskling, <3

i will, for you!

2009-10-01 @ 17:19:58
URL: http://emmahlovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0