Tisdag(A)

Skolan idag i 1 timme och 30 minuter:P, kul-.- ( så fucking menigslöst ) skulle ha utvecklings samtal vid tio i 3:P, så var ledig från halv 10 till tio i tre:P Under den lediga tiden gick jag o oggeman till gymet efter det stack vi till Mcdonalds käcka lite:P, efter det blev det geek i en timme:P, bra tid fördriv xD. efter utvecklingsamtalet så åkte jag hem med pappa:P, hade faan bara 5.6timmars från varo under första månaden(A). Smasade ganksa mycket med älsklingen under tiden men tyvärr så var inte min mobil laddad så den dog:( Får tyvärr nog inte träffa min älskade flickvänn idag:(. Saknar henne så sjukt mycket(A). Jag Älskar dig Emma! Men förhoppnings vis får jag träffa henne i morgon:D, annars blir jag lita ledsen:´( Älskar dig Emma så jävla mycket<3! Saknar min älskling varje gång jag inte är med henne^^ Ni får ha en trevlig dag:P Kommer kanske in ikväll och uppdaterar:P Nylonbeaver Out! PEACE OUT!!!!!

Kommentarer
Postat av: emma

ditt eget val :)

2009-10-20 @ 19:16:26
URL: http://emmahlovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0