Söndag och förbannad:P

Hejsan allihopa:P, idag är det söndag tyvärr(A), blir väll att stöda en jävla massa efter festen som tog plats hos mig igår:D, det var helt okej:P, själv blev jag full som en spruta men vafaan xd, shit happens:D. Blev dock slagsmål här vilket jag blev väldigt förbannad för! men det stoppades sen fick båda två gå härifrån!!!! Efter städningen blir det väll att vänta på att Älsklingen vaknar för då ska vi kanske träffas vilket jag hoppas:D<3<3 Men allt som allt Hoppas ni andra också haft en trevligt helg för det har faantome jag haft:D Kärleks förklaring<3: Emma Olsson<3 jag älskar dig mer än allt, du är hela mitt liv och jag vill aldrig förlora dig<3, jag stannar hos dig tills du inte vill ha mig mer! jag vet att du tycker att jag är en plåga ibland<3, men du stannar vid min sida endå:D, tack för allt Älskling<3, du har gjort mig till den lyckligaste killen i världen:D<3. Jag kommer alltid älska dig<3<3<3<3. Finns igen annan för mig ändu!!! Älskling<3 jag litar på dig det gör jag:D<3. Till folket som nu skulle läsa(om det finns någon):P, så killarna underskatta aldrig era flickvänner det gör det bara värre i förhållandet, i ett förhållande ska man vara på en likvärdig nivå fixar ni det blir det awsome förhållande:D<3. Som t.ex. jag o min flickvänn vi har det perfekt trots att jag är cp men hon står ut med mig tack vare kärleken:D(A)<3. >Emma< jag älskar dig<3<3<3<3! Jag finner mig själv förvånad om hur livet är igentligen, jag har alltid trott innan att fysiska slag gör mer ont än vad psykiska slag gör, men för ett tag sen fick jag veta motsatsen och det kändes för jävligt men bättre o fått känna det och veta att sånt gör ont det med<3! Vill dedikera hela min lycka till min helt underbara flickvänn för det är hon som får mig att vara så jävla lycklig:D<3<3<3!. Älskar dig Emma mer än allt i universumet<3<3<3!. Tack Emma för att du står ut med mig trots hur jag är! Älskar dig<3<3!. Slut på bloggandet nu! Nylonbeaver out!!!! PEACE!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0