Smallville And Bullar:D!

Hejsan:D, kollar på smallville atm:P, hittade ett antal nya avsnitt(yeah!!) dem verkar vara fett grymma:D. Ska hem till Emma sen och äta bullar:D<3. Fick en MMS Inbjudan av hennes mor som var så snäll och bjöd mig hem till dem för att äta bullar(A). Känner mig ganska bra idag:P, har ont i armen efter sprutan igår:P Har en grubblande känsla i min kropp men det beror inte på sprutan det beror på att jag har tänk på en sak som ger mig en wierd feeling:P. jaja nu ska jag fortsätta kolla på Smallville. Ha ni alla en fortsatt trevligt dag för det ska jag iaf:P. Life and love<3 ????(???)???? ByeBye!<3

Kommentarer
Postat av: emma

wierd feeling? o.o vad va det om? :o<3333

2009-11-08 @ 11:47:58
URL: http://emmahlovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0