Lycka:D!!!

Kan med lätt säga att jag har den mest underbara flickvännen i världen:D<3<3! Spenderade hela lördagen med min underbara flickvänn:D(L)! vi hade det så jävla myss:D, spelade online spel som ogame och khanwars xd. Vi såg på American Pie och American Pie 2, såg faktiskt också Green Street Holigans xd. Mycket bra filmer alla 3^-^. Åt hemma hos henne med:D, hennes mamma hade gjort en riktigt god mat den var så super god:D, tog till och med resterna hem o käckade som kvällsmat:D! Så tack jenny för den mycket goda maten:D<3! Sitter här klockan är 22:14 och vet ej riktigt vad jag ska göra:P, har ju studiedag i morgon:D, men alla polare verkar vara sega ingen som vill gå en runda med Bävern xd. Jag personligen känner mig så ensam dem dagar jag ej är med min flickvänn!<3, även om jag är med andra personer så vet jag att någonting saknas och det känns tomt! En av dem saker som varit jävligt skönt dem senaste veckorna är att jag faktiskt har spenderat nästan alla dagar med min flickvänn och det känns så himla underbart:D<3 KAN LIKSOM INTE BLI BÄTTRE:D<3<3<3<3. slut på mitt skrivande! ha en fortsatt trevligt kväll och lycka till med utmaningarna framför er!! Nylonbeaver out!!! PEACE!!!!

Kommentarer
Postat av: emma

awh älskling, du är helt undrebar! jag älskar dig mer än hela mitt liv och jag vill verkligen spendera alla mina dagar med dig!

love <3

2009-11-01 @ 22:47:52
URL: http://emmahlovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0