8 Månader:D(L)

Hejsan Allihopa:D Firade 8 månader igår med min helt underbara flickvänn emma:D(L) Vi käckade en lyxig middag på Max:D, Goda Hamburgare:D(L). satt sen 3-4 timmar och vänta på att bion skulle börja xd. Lite tidiga blev vi:D(L) Vi såg Michael Jacksons This is it:P Den var mkt bra:D;). Men det jag gillade mest av hela kvällen var att jag fick spendera den med min underbara flickvänn som betyder allt för mig:D, Emma Jag Älskar dig o bara dig:D<3. Finns ingen som kan få mig att vara så lycklig som du:D, tack för all den lycka du ger mig:D<3! Kommer alltid Älska dig<3<3:D Kärlek är bäst:D(L) Cya! Nylonbeaver out!!! P.s Emma i Love you<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3!!!

Kommentarer
Postat av: emma

tack så mycket för den helt underbara dagen! du är bäst <333

2009-11-08 @ 22:51:12
URL: http://emmahlovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0